A Eric Saade blog for all!

Alla inlägg under juli 2011

Av Nathalie - 31 juli 2011 22:09

Saades konsert i bilder

Det var Saade-hysteri på Helsingborgsfestivalens avslutningskväll. Här är HD:s fotograf Emil Langvads bilder från konserten.



Nöje.

Foto: Emil Langvad


Foto: Emil Langvad


Foto: Emil Langvad


Foto: Emil Langvad


Foto: Emil Langvad


Foto: Emil Langvad

Av Nathalie - 30 juli 2011 23:13

‎21:30 Eric and Made of Pop visits his hometown Helsingborg!! It will probably be an amazing gig!!

21:30 ikväll besöker Eric och Made of Pop hans hemstad Helsingborg!! Det kommer troligtvis bli en fantastisk spelning!! Så är du nära; missa det inte!!

//Team Saade



Av Nathalie - 30 juli 2011 13:55

Historiafrågan med Eric Saade

Vinn ett Allsångshäfte signerat av Eric Saade!

En populär Eric Saade har signerat ett häfte som du har möjlighet att vinna. Klura ut svaret på den ganska nutida historiafrågan och skicka det till tavla.allsang@svt.se - Skriv även enmotivering på max 20 ord om varför just du ska vinna. Vi vill ha ditt svar senast klockan 14:00 måndagen den 1 augusti. Glöm inte skriva din adress så att vi vet var vi ska skicka häftet!


Lycka till!

Av Nathalie - 30 juli 2011 10:21

Kolla våran coola Eric Saade grupp på dayviews.com

http://dayviews.com/#!/gid3172897/


eric saade - En grupp för alla som gillar Eric Saade!<3 ♥Eric Khaled Saade♥

Av Nathalie - 29 juli 2011 14:06

In only 4 weeks Eric Saade has sold Platina with the album Saade Vol. 1 which is a big success for a swedish artist!! Platina in Sweden you recieve when you have sold over 40.000 cd's!! Congratulations to Eric and other involved!

På bara 4 veckor har Eric Saade sålt Platina med albumet Saade Vol. 1 vilket är en stor succé för en svensk artist!! Platina belönas du med när du har sålt över 40.000 album!! Stort Grattis till Eric och andra inblandade!

//Team Saade


  Sötaste Eric!!!

Av Nathalie - 28 juli 2011 17:56

Eric Saade är inte lagom…Han är popstjärna !!!!!

juli 28, 2011 av Lasse Lingman Sommarbloggen – extra – sign.Lasse 28 juli


Jag hade för avsikt att kommentera pressens hantering av fenomenet Eric Saade men så kom en kommentar till min blogg. Ett mycket klokt inlägg som överensstämmer med mina tankar, så jag väljer att publicera hela Joels inlägg. Innan Du skriver Ditt inlägg idag Lasse angående Eric vill jag berätta vad jag känner. Jag följer pressen ganska noga om vad som skrivs om våra artister och följer dem i den mån jag kan. Vad beträffar Eric blir jag stundtals så upprörd och provocerad att jag har svårt att hantera min ilska. Eric har stått för den största bedriften för Sveriges del på år och dag genom att komma trea i Eurovison och ändå är det fritt fram för musikjournalister och musikrecensenter att skriva hur mycket skit som helst om honom utan att behöva stå för någonting. I sitt skrivande drar de med sig svenska folket / 99 % killar / som givetvis tycker att de också har all rätt i världen att nedvärdera Eric på samma sätt. Man påstår att hans publik är uteslutande barn i Bollibompa åldern vilket jag kan intyga är helt fel. Han har en mycket bredare publik än så. Man kritiserar hans klädstil men säger inte ett ord om Hoffmaestro som ser ut som sophögar och t.o.m spottar på scenen. Man anklagar honom för att han gör reklam för sin kommande skiva när han svarar på Måns fråga om vad han har för sig framöver osv. Jag förstår inte vart man vill komma. Får man inte i Sverige vara något annat än LAGOM. Får man inte säga att man siktar högt och vill komma långt utan att vara stöddig, kaxig, dryg och uppnäst ? Är det fel att vara så populär att man drar så mycket folk till sina konserter att man slår publikrekord ? Är det fel att sälja fler skivor än någon annan osv. Var står musikbranschen idag? DEN SKRÄMMER MIG ! Joel

Av Nathalie - 28 juli 2011 11:44

Nu kan vi dessutom se de flesta av dem på en eller flera av sommarens alla festivaler. Ett bättre scenario är svårt att tänka sig, bra musik, schysst umgänge och rikligt med ögongodis på nära håll!


Men vi kan inte riktigt bestämma oss. Vem förtjänar egentligen titeln, Sveriges största flickidol? Ni får avgöra!

 
 

Rösta!

Sveriges största flickidol är...


Translate/Översätt

Presentation


Detta är en blogg om bara Eric Saade! Jag älskar honom jättemycket, han är bäst. Jag heter Nathalie, 15år och grymt galen i Eric Saade! Ni kan kontakta mig, kommentarer, frågor eller i gästboken. En blogg för alla Eric Saade fans!

Fråga mig

255 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Erics nya låtar?
 Superbra
 Annorlunda men bra
 BÄSTA JAG HAR HÖRT
 Sådär
 Godkänt
 Eric har gjort bättre låtar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards