A Eric Saade blog for all!

Alla inlägg under juli 2011

Av Nathalie - 23 juli 2011 10:25

It's gonna rain, är en jättebra låt också och här kommer musik videon till låten.

 


Vad tycker ni? 1-10?

Av Nathalie - 23 juli 2011 10:23

Den här låten tyckte många om tror jag, detta är en av dem bästa låtarna av Eric tycker jag, den är så fin och bra låt.


Vad tycker ni? 1-10?


Av Nathalie - 23 juli 2011 10:21

Efter Mello, så blev det Masquerade turné, och det här är den första låten på plattan.

 


Vad tycker ni om Masquerade? 1-10 ?

Av Nathalie - 23 juli 2011 10:18

Förra året kom en kille och förtrollade hela Sverige en ung kille på 19år sjöng en låt som heter Manboy och tog hela svenska folket med storm, Och kom trea i Mello!


Vad får Manboy för poäng? 1-10? Vad tycker ni?

Av Nathalie - 23 juli 2011 10:13

Det är Saade weekend idag! Och vi ska snacka om låtarna!


I börjar med Sleppless.

Det är den första låten Eric skrev när han började sjunga solo.


Ge Sleepless poäng från 1-10! Hur bra tycker ni är låten?


Av Nathalie - 22 juli 2011 22:25

Eric…




Du är en otroligt bra kille, jag har aldrig känt såhär för en människa förut, du gör folk glada och du gör mig glad när du sjunger, det väcker något inom mig när jag hör din röst den är så fin och vacker. När jag är ledsen sätter jag alltid på din skiva och kan sitta och njuta av dem låtarna. När jag är krossad och jag hör din röst blir jag hel igen. Du gör mig glad varje gång jag hör din röst och ser dig! Du kanske inte vet vad du betyder för mig men det är så svårt att berätta. ALLT är bra med dig ALLT! Det finns inte mycket folk som har allt! Såklart alla är inte perfekta men på något konstigt sätt… ja… så är du det! Du är perfekt både utifrån och inifrån. Du ger kärlek till dina fans och vi ger vår kärlek till dig! Jag vet att jag alltid kommer tycka om dig och när jag blir vuxen så kommer jag tänka på dig igen och tänka på hur underbar du var och så snäll och vacker du var, och haha… Hur besatt jag var av dig. Även om många av mina kompisar inte gillar dig och retar mig om dig, så skiter jag i dem… Nej det gör jag inte i alla fall inte ofta. För jag accepterar inte att dem retar mig så. Klar dem inte behöver gilla dig men inte snacka skit om dig i alla fall inte när jag hör eftersom dem vet att jag gillar dig, Det är drygt… Men jag säger alltid att killarna bara är avundsjuk på dig… haha… det har jag insätt.
Men vet du? Efter två är av att vara ditt fan har jag lärt mig väldigt mycket. Du är min förebild. En stor förebild, jag hoppas att jag nån gång kommer bli nåns förebild. Du gör folk glada och njuter av nuet det gör jag! Jag tror om man kan få lära känna dig så, ja då skulle jag kalla dig för världens snällaste kille, jag tror verkligen att du skulle vara snäll och allt, visst det är du redan men jag vet inte så mycket om dig förutom det som kommer ut på nätet såklart! Jag hoppas att någon dag att jag kommer få träffa dig och lära känna dig, det är min stora dröm i livet!!!
Jag skulle kunna skriva i evigheter men nu måste jag sluta…hahaha… Eric jag älskar dig, det gör jag verkligen, du är allt för mig, det är något med dig som gör världen magik, det är underbar att leva i denna tid då du är i livet, jag vet inte vad jag skulle göra om inte du fanns, jo kanske gilla en annan artist men inte en som dig… Du är allt för mig, Jag kommer alltid älskar dig! Du är världens bästa Eric Saade!!! Du är finaste på jorden. Allt jag säger kommer från hjärtat

Av Nathalie - 21 juli 2011 19:48

Imorgon börjar Saade weekend och det blir att snacka om en ända sak om honom.
Men vad vill ni ha?


Snacka om:

Håret

Kläderna

Familjen

Låtarna

Kroppen

Dansen

Rösten

Eller eget alternativ.


Kommentera till mig!

Translate/Översätt

Presentation


Detta är en blogg om bara Eric Saade! Jag älskar honom jättemycket, han är bäst. Jag heter Nathalie, 15år och grymt galen i Eric Saade! Ni kan kontakta mig, kommentarer, frågor eller i gästboken. En blogg för alla Eric Saade fans!

Fråga mig

255 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Erics nya låtar?
 Superbra
 Annorlunda men bra
 BÄSTA JAG HAR HÖRT
 Sådär
 Godkänt
 Eric har gjort bättre låtar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards