A Eric Saade blog for all!

Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

Eric Saade! <3

Av Nathalie - 28 juli 2011 17:56

Eric Saade är inte lagom…Han är popstjärna !!!!!

juli 28, 2011 av Lasse Lingman Sommarbloggen – extra – sign.Lasse 28 juli


Jag hade för avsikt att kommentera pressens hantering av fenomenet Eric Saade men så kom en kommentar till min blogg. Ett mycket klokt inlägg som överensstämmer med mina tankar, så jag väljer att publicera hela Joels inlägg. Innan Du skriver Ditt inlägg idag Lasse angående Eric vill jag berätta vad jag känner. Jag följer pressen ganska noga om vad som skrivs om våra artister och följer dem i den mån jag kan. Vad beträffar Eric blir jag stundtals så upprörd och provocerad att jag har svårt att hantera min ilska. Eric har stått för den största bedriften för Sveriges del på år och dag genom att komma trea i Eurovison och ändå är det fritt fram för musikjournalister och musikrecensenter att skriva hur mycket skit som helst om honom utan att behöva stå för någonting. I sitt skrivande drar de med sig svenska folket / 99 % killar / som givetvis tycker att de också har all rätt i världen att nedvärdera Eric på samma sätt. Man påstår att hans publik är uteslutande barn i Bollibompa åldern vilket jag kan intyga är helt fel. Han har en mycket bredare publik än så. Man kritiserar hans klädstil men säger inte ett ord om Hoffmaestro som ser ut som sophögar och t.o.m spottar på scenen. Man anklagar honom för att han gör reklam för sin kommande skiva när han svarar på Måns fråga om vad han har för sig framöver osv. Jag förstår inte vart man vill komma. Får man inte i Sverige vara något annat än LAGOM. Får man inte säga att man siktar högt och vill komma långt utan att vara stöddig, kaxig, dryg och uppnäst ? Är det fel att vara så populär att man drar så mycket folk till sina konserter att man slår publikrekord ? Är det fel att sälja fler skivor än någon annan osv. Var står musikbranschen idag? DEN SKRÄMMER MIG ! Joel

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 1 maj 2013 11:09

Vill du lyssna på Erics nya låt lyssna här

Av Nathalie - 11 december 2012 18:21


Följ mig: @nattissaade Instagram: @nattissaade   Uppdaterar inte sidan så mycket längre, har inte den tiden längre. Men jag ska försöka!!Följ mig på twitter ist, där skriver jag hela tiden!!     Från i lördags, Eric håller i min teckning...

Av Nathalie - 11 december 2012 18:21


Följ mig: @nattissaade Instagram: @nattissaade   Uppdaterar inte sidan så mycket längre, har inte den tiden längre. Men jag ska försöka!!Följ mig på twitter ist, där skriver jag hela tiden!!     Från i lördags, Eric håller i min teckning...

Translate/Översätt

Presentation


Detta är en blogg om bara Eric Saade! Jag älskar honom jättemycket, han är bäst. Jag heter Nathalie, 15år och grymt galen i Eric Saade! Ni kan kontakta mig, kommentarer, frågor eller i gästboken. En blogg för alla Eric Saade fans!

Fråga mig

255 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Erics nya låtar?
 Superbra
 Annorlunda men bra
 BÄSTA JAG HAR HÖRT
 Sådär
 Godkänt
 Eric har gjort bättre låtar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards