A Eric Saade blog for all!

Direktlänk till inlägg 7 april 2012

Skicka en hälsning till Eric!!

Av Nathalie - 7 april 2012 15:02

Hej alla!!Jag sitter i Washington och ska till Florida ikväll. Hoppas alla Saade fans ar det gött ;DDen 25/4 ska jag kolla på Eric. Och snacka med honom backstage. Jag vill nu att alla ni ska skicka en hälsning till Eric. Jag ska ge honom det och allt ni behöver göra är att Skriva ert namnÅlderStadOch en liten fin häsning till Eric

 
 
Ingen bild

Moah

7 april 2012 18:24

Ska man skriva här då? ;)

Till fina Eric Saade:
Hej hej, jag heter Moah Gustafsson och är 13 år och bor i lilla Uddevalla. Jag älskar verkligen alla dina låtar och danssteg! Jag går själv i dans och har fått insperation av dig! ;)
Jag ska även på Pop Explosion i Trollhättan!
Du kanske ser mig, en blond tjej som kommer vara galen!
Det blir det första gången jag ser dig Live!!! :D
Det ska bli så kul!
Jag tycker du har grym humor och är sötast på jorden!! :D ♥♥♥


( http://moahceciliaclaire.bloggplatsen.se/ )

Nathalie

11 april 2012 17:12

Jättebra Moah! Tack

 
ebba

ebba

9 april 2012 17:11

Kolla gärna in min blogg, jag vill ha mer läsare ;)

http://ettlivsomdiabetiker.blogspot.sr

 
Ingen bild

Hanna

10 april 2012 18:48

Hanna
14
Kungälv

Du är mitt allt, mitt liv<3 Eric!! Men fuck att du gjorde slut med Molly...

Nathalie

11 april 2012 17:15

Tack Hanna! Det sista gillade jag inte, så säger man inte. Så jag gjorde om det.

 
Ingen bild

Lotta

17 april 2012 22:19

Hei Eric puus!

Jeg er en norsk jente på 14 år fra Halden.
Jeg ville bare si at du er den beste personen på hele kloden! Hadde ikke overlevd uten deg! Du synger, og danser utrolig bra, og det går ikke en dag uten at jeg sitter tre timer og ser på videoer av deg på youtube! Du er også driiiit sexy!! Har bare sett deg live en gang:( "allsang på grensen 2011" Og vill definetift at du skal komme dit i år også! Kan du ta deg en tur til NORGE snart! We miss you here!

Kos og klem fra Lotta Sørlie BIG LOVE!

Nathalie

20 april 2012 21:01

Tack Lotta! Kul med en Norsk hälsning

 
Lollo

Lollo

20 april 2012 16:30

Hälsning:

Hej Eric! Jag heter Lollo och är 13 år. Jag såg dig i Västerås och du var helt fantastisk! Det var den bästa kvällen i mitt liv <3 Tack för den underbara kvällen! Älskar dig, puss!

Kan du filma in när du säger detta till honom? :D<3

http://lollobiieber.bloggplatsen.se

Nathalie

20 april 2012 21:05

Tack Lollo!
Jag kommer ge honom en bok inte säga. Och jag vågar nog inte filma :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 1 maj 2013 11:09

Vill du lyssna på Erics nya låt lyssna här

Av Nathalie - 11 december 2012 18:21


Följ mig: @nattissaade Instagram: @nattissaade   Uppdaterar inte sidan så mycket längre, har inte den tiden längre. Men jag ska försöka!!Följ mig på twitter ist, där skriver jag hela tiden!!     Från i lördags, Eric håller i min teckning...

Av Nathalie - 11 december 2012 18:21


Följ mig: @nattissaade Instagram: @nattissaade   Uppdaterar inte sidan så mycket längre, har inte den tiden längre. Men jag ska försöka!!Följ mig på twitter ist, där skriver jag hela tiden!!     Från i lördags, Eric håller i min teckning...

Translate/Översätt

Presentation


Detta är en blogg om bara Eric Saade! Jag älskar honom jättemycket, han är bäst. Jag heter Nathalie, 15år och grymt galen i Eric Saade! Ni kan kontakta mig, kommentarer, frågor eller i gästboken. En blogg för alla Eric Saade fans!

Fråga mig

255 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Erics nya låtar?
 Superbra
 Annorlunda men bra
 BÄSTA JAG HAR HÖRT
 Sådär
 Godkänt
 Eric har gjort bättre låtar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards