A Eric Saade blog for all!

Direktlänk till inlägg 25 september 2011

Berätta om hur ni träffade Eric Saade? :)

Av Nathalie - 25 september 2011 13:37

Hej alla!


Skriv en kommentar och berätta vad Eric sagt till dig när du träffat honom!

Berätta om den underbaraste dagen i ditt liv! När du träffade Eric Saade <3

   HELT UNDERBAR!!! :D                 Finns det någon snyggare!!!? :D <3

 
 
eric fanet!!!!!!

eric fanet!!!!!!

28 september 2011 16:30

hej jag igen joo igentligen skulle jag åka och bada hoss min kompis men jag kom på att eric var i eskilstuna och då sa jag att det var världens största chans att träffa honom vi åkte dit och vi tänkte att vi kunde titta på lite djur inann och då satt vi i en info sak som berättade om djuren och jag var absolut inte intresserad av vad hon sa där jag satt och bet på naglarna jag var jätte nervös jag åt knappast nån lunch! sen när vi stog och väntade på eric stog jag och lyssnade på hans musik sen så träffade vi några andra som stog där en av dom hade rasta flätor och på tala om rasta flätor det här tycker jag är skit coolt jag stog ju brevid hon och eric sa ååh gud vad coola flätor och hon börja ju skrika och vart jätte glad sen så innnaan konserten börja sa hon med flätorna nåt med eric till nån av vakterna och en av vakterna sa så här till oss att ericb låg och sov och vi skrek ju skit mycket!!!!!det tyckte jag var väldigt roligt och eric pekade på mig två ggr och vinkade till mig en gång det var såå häfftigt!!!!!!!

http://popgirl.bloggplatsen.se

Nathalie

28 september 2011 22:54

vad roligt det låter!! :)
Eric är bäääst :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 1 maj 2013 11:09

Vill du lyssna på Erics nya låt lyssna här

Av Nathalie - 11 december 2012 18:21


Följ mig: @nattissaade Instagram: @nattissaade   Uppdaterar inte sidan så mycket längre, har inte den tiden längre. Men jag ska försöka!!Följ mig på twitter ist, där skriver jag hela tiden!!     Från i lördags, Eric håller i min teckning...

Av Nathalie - 11 december 2012 18:21


Följ mig: @nattissaade Instagram: @nattissaade   Uppdaterar inte sidan så mycket längre, har inte den tiden längre. Men jag ska försöka!!Följ mig på twitter ist, där skriver jag hela tiden!!     Från i lördags, Eric håller i min teckning...

Translate/Översätt

Presentation


Detta är en blogg om bara Eric Saade! Jag älskar honom jättemycket, han är bäst. Jag heter Nathalie, 15år och grymt galen i Eric Saade! Ni kan kontakta mig, kommentarer, frågor eller i gästboken. En blogg för alla Eric Saade fans!

Fråga mig

255 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Erics nya låtar?
 Superbra
 Annorlunda men bra
 BÄSTA JAG HAR HÖRT
 Sådär
 Godkänt
 Eric har gjort bättre låtar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards