A Eric Saade blog for all!

Direktlänk till inlägg 9 maj 2012

Att det blev en stor grej av allt.... Finaste Eric!!

Av Nathalie - 9 maj 2012 19:09

En bild, autograf och ett möte med Eric Saade kommer att kosta 1495.


Biljettprisetet för att få en autograf, en bild och ett kort möte med Eric Saade kommer att kosta 1495 kronor, detta har upprört både fansen och artister som Markoolio. "Jag skulle aldrig kunna titta dem barnen i ögonen i vetskapen av att deras föräldrar eller dom pröjsat pengar för att få träffa mig för fotning och autografer", säger Markoolio. Men efter all kritik så har popstjärnan berättat att pengarna kommer att skänkas till välgörenhet. "Alla trodde det skulle gå till Erics egen ficka, men så är det inte. Det är till för 'Min stora dag', en välgörenhetsorganisation för sjuka barn. Eric har gjort mycket för dem, och gillar det de gör", förklarar Erics pressansvarige.


Trots att pengarna går till välgörenhet så säger Eric: "Det är vanligt att göra så här i alla länder utom Sverige. Jag har hört att det sticker lite i ögonen på artistkollegorna, men vad ska jag göra åt det".

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 1 maj 2013 11:09

Vill du lyssna på Erics nya låt lyssna här

Av Nathalie - 11 december 2012 18:21


Följ mig: @nattissaade Instagram: @nattissaade   Uppdaterar inte sidan så mycket längre, har inte den tiden längre. Men jag ska försöka!!Följ mig på twitter ist, där skriver jag hela tiden!!     Från i lördags, Eric håller i min teckning...

Av Nathalie - 11 december 2012 18:21


Följ mig: @nattissaade Instagram: @nattissaade   Uppdaterar inte sidan så mycket längre, har inte den tiden längre. Men jag ska försöka!!Följ mig på twitter ist, där skriver jag hela tiden!!     Från i lördags, Eric håller i min teckning...

Translate/Översätt

Presentation


Detta är en blogg om bara Eric Saade! Jag älskar honom jättemycket, han är bäst. Jag heter Nathalie, 15år och grymt galen i Eric Saade! Ni kan kontakta mig, kommentarer, frågor eller i gästboken. En blogg för alla Eric Saade fans!

Fråga mig

255 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Erics nya låtar?
 Superbra
 Annorlunda men bra
 BÄSTA JAG HAR HÖRT
 Sådär
 Godkänt
 Eric har gjort bättre låtar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards