A Eric Saade blog for all!

Direktlänk till inlägg 7 januari 2012

Intervjuv i Frankrike

Av Nathalie - 7 januari 2012 20:28

 
 
Ingen bild

Moa

9 januari 2012 16:05


Saade singel – på Facebook
Molly Sandén och Eric Saade uppges ha gjort slut. Molly Sandén och Eric Saade uppges ha gjort slut. Foto: Peter Wixtröm Skärmdump från Mollys blogg. Skärmdump från Mollys blogg. Foto: http://blogg.veckorevyn.com/mollysanden/ Eric Saades Facebook-status. Eric Saades Facebook-status. Foto: facebook.com
Köp Saades senaste skiva i Nöjesbladets shop.
Eric Saade, 21, och Molly Sandén, 19, har gjort slut

Ett av Sveriges hetaste kändispar har gått isär.

Det bekräftar nu Eric Saade som på sin Facebooksida skriver att han är singel.

– Eric och jag har gjort slut, kommenterar Molly Sandén på sin blogg.

Förhållandet mellan Eric Saade och artistkollegan Molly Sandén är över. Det bekräftades via Saades privata Facebooksida där han nu har ändrat sin status till "singel". Enligt Aftonbladets källor har det legat i luften länge men det är alltså först nu det bekräftats av paret själva.

– De rykten om att de ska ha gjort slut för länge sedan stämmer inte. Men jag kan i alla fall säga att de inte har firat jul och nyår ihop, säger en källa med god insyn i förhållandet till Aftonbladet.

Separationen bekräftas även för Aftonbladet av det tidigare parets managers.

Under måndagen lade Molly Sandén ut en kortfattad kommentar på sin blogg på veckorevyn.com:

– Den senaste tiden har jag varit väldigt frånvarande, och som många av er misstänkt så beror det på att Eric och jag har gjort slut. Jag kommer inte kommentera det hela utan väljer att hålla det privat – för bådas skull.
I drygt tre år höll förhållandet

Den 18 april förra året berättade det forna paret att de skulle bli sambos då de tillsammans köpt en lägenhet i Birkastan. Inte långt därefter skaffade de sig skyddade identiteter för att få vara i fred från de hängivna fansen.

Men tydligen räckte varken samboskapet eller egentiden för att få förhållandet att blomstra.

Eric Saades enda kommentar på Twitter är:

– A fighter keeps fighting!

Nathalie

9 januari 2012 16:09

Har läst allt innan men det är sant!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 1 maj 2013 11:09

Vill du lyssna på Erics nya låt lyssna här

Av Nathalie - 11 december 2012 18:21


Följ mig: @nattissaade Instagram: @nattissaade   Uppdaterar inte sidan så mycket längre, har inte den tiden längre. Men jag ska försöka!!Följ mig på twitter ist, där skriver jag hela tiden!!     Från i lördags, Eric håller i min teckning...

Av Nathalie - 11 december 2012 18:21


Följ mig: @nattissaade Instagram: @nattissaade   Uppdaterar inte sidan så mycket längre, har inte den tiden längre. Men jag ska försöka!!Följ mig på twitter ist, där skriver jag hela tiden!!     Från i lördags, Eric håller i min teckning...

Translate/Översätt

Presentation


Detta är en blogg om bara Eric Saade! Jag älskar honom jättemycket, han är bäst. Jag heter Nathalie, 15år och grymt galen i Eric Saade! Ni kan kontakta mig, kommentarer, frågor eller i gästboken. En blogg för alla Eric Saade fans!

Fråga mig

255 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Erics nya låtar?
 Superbra
 Annorlunda men bra
 BÄSTA JAG HAR HÖRT
 Sådär
 Godkänt
 Eric har gjort bättre låtar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards