A Eric Saade blog for all!

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2011

Du kommer alltid finnas hos mig!! <3

Av Nathalie - 11 oktober 2011 21:08

Idag dog mina kusiners hund. Han har varit mycket sjuk så läkaren kunde inte göra något. Jag vet att Gud inte kunde göra detta bättre men jag hoppades och hoppades men jag tror att Gud gjorde rätt beslut. Dino(Hunden) mådde inte alls bra han var blind och hade diabetes Jag hoppas att Dino ser ner på oss och hjälper mig när jag behöver hjälp och stöd. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta! Jag kommer alltid älskar dig! Finaste hund på jorden!! <3

   FINASTE DINO!!! ÅHHHHHH FAN VAD JAG SAKNAR DIG,jag gråter hela tiden... <3

 
 
Josefin

Josefin

12 oktober 2011 15:06

Åh gud va sorgligt! :( Jag förstår hur det känns, har också varit med om det.. Hoppas att du mår bra iaf, det är bra att du kämpar! <3<3 Du är stark! :*

http://erickhaledsaadeforever.blogg.se

Nathalie

12 oktober 2011 16:20

Tack Josefin, jag vet inte vem du är men det känns som vi känt hela livet! Jag blir jätteglad när du säger det. Jag har haft det mycket jobbigt och jag kommer ha det jobbigt denna vecka eller längre än en vecka!
Som tur gick jag till skolan idag och det tycker jag var bra av mig!

 
Eric fanet!!!!!!!!!!!!!!!!

Eric fanet!!!!!!!!!!!!!!!!

12 oktober 2011 18:42

Jag har diabetes och det är väldigt jobbigt men känner jag att det är jobbigt lyssnar jag på Erics musik och då går det över!(:väldigt ledsen att din hund dog):

http://popgirl.bloggplatsen.se

Nathalie

13 oktober 2011 19:40

Jag förstår dig! Finns om du vill snacka! Tack, det kommer bli en jobbig period nu.. :D

 
Josefin

Josefin

12 oktober 2011 20:53

Åh det tycker jag också! Det skulle vara sååå roligt att träffas någon gång för du verkar vara en riktigt go tjej som är dig själv. <3
Jag tycker det var jättestarkt av dig att orka till skolan, fortsätt så, det kommer ordna sig.. :* Finns som stöd ifall du behöver prata någon gång. :)

http://erickhaledsaadeforever.blogg.se

Nathalie

13 oktober 2011 19:51

Tack Josefin! Jag blir jätteglad över det du säger! Kramar Nattis :)

 
ERic fanet!!!

ERic fanet!!!

14 oktober 2011 19:45

ååå tack så mycket vad go du är!(:

http://popgirl.bloggplatsen.se

Nathalie

14 oktober 2011 21:13

:))

 
Ingen bild

Sofia

19 oktober 2011 21:21

Hej
jag har också varit med om det när min kompis katt fritz
dog han blev på körd jag är fortfarande ledsen för det hände ungefär för 2 veckor sedan
HEMSKT!!!!!!!!!:-(:'(:'(

Nathalie

20 oktober 2011 15:45

Ja det är jobbigt!!! :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 1 maj 2013 11:09

Vill du lyssna på Erics nya låt lyssna här

Av Nathalie - 11 december 2012 18:21


Följ mig: @nattissaade Instagram: @nattissaade   Uppdaterar inte sidan så mycket längre, har inte den tiden längre. Men jag ska försöka!!Följ mig på twitter ist, där skriver jag hela tiden!!     Från i lördags, Eric håller i min teckning...

Av Nathalie - 11 december 2012 18:21


Följ mig: @nattissaade Instagram: @nattissaade   Uppdaterar inte sidan så mycket längre, har inte den tiden längre. Men jag ska försöka!!Följ mig på twitter ist, där skriver jag hela tiden!!     Från i lördags, Eric håller i min teckning...

Translate/Översätt

Presentation


Detta är en blogg om bara Eric Saade! Jag älskar honom jättemycket, han är bäst. Jag heter Nathalie, 15år och grymt galen i Eric Saade! Ni kan kontakta mig, kommentarer, frågor eller i gästboken. En blogg för alla Eric Saade fans!

Fråga mig

255 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Erics nya låtar?
 Superbra
 Annorlunda men bra
 BÄSTA JAG HAR HÖRT
 Sådär
 Godkänt
 Eric har gjort bättre låtar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards