A Eric Saade blog for all!

Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

TÄVLING!!!

Av Nathalie - 23 maj 2011 08:52

TÄVLING:


Du ska:

Namn

ålder

och skriva om vad

Eric Saade betyder

för dig. (Du får ta en annan artist om du vill


Skicka som kommentar, fråga eller gästbok   


En vecka!

nästa måndag utser jag en vinnare som är ett stort fan av Eric!

OBS: Om ni har en blogg elr liknande så kommer den stå på min blogg!

Om ni vill får ni gärna skicka en bild på er själva =)

Om ni undrar över något om tävlingen bara säg till!

Kram / Nattis!

 
 
Amanda

Amanda

24 maj 2011 14:01

Jag vill gärna vara med! Vad vinner man? ;D

Eric betyder allt för mig! Ärlig talat är/har jag varit kär i honom! Jag klipper ut varenda bild på honom som jag ser och så har jag gjort en sorts bokhylla som alla bilder sitter med på! Han betyder grymt mycket och är superdupersöt, superdupersnäll och sjunger superduper bra! Min största idol och den underbaraste person/artist som finns!
:)<333333333333333333333333333

http://barasaade.bloggplatsen.se

Nathalie

24 maj 2011 17:42

Tack Amanda!
Nu är du med i tävlingen.

Man vinner äran och jag pluserar din blogg på min blogg så du får mer besökare :D
Kram / Nattis

 
Amanda

Amanda

24 maj 2011 15:06

Oj jag glömde och skriva ålder, jag är iaf 13 år :)

http://barasaade.bloggplatsen.se

Nathalie

24 maj 2011 17:42

haha okej

 
Josefin 16år

Josefin 16år

25 maj 2011 15:37

jag vill vinna för jag är erics störtsa fans..
jag tänker på eric varje dag och betyder jätte mycke för mej....eric är världens finaste personen jag vet och sötaste,snyggast och väldigt bra på att dansa,sjunga och jag köper varje tidning eric är med i och klipper ut bilden sen....

http://www.diamanterr.blogg.se

Nathalie

25 maj 2011 21:13

okej, tack du är med i tävlingen!

 
Jeppe

Jeppe

25 maj 2011 20:00

Hej!
Jesper 16 år

Eric betyder väldigt mycket för mig personligen. När man lägger ihop pusslet så inser man att han och jag är ganska lika. Han har också inspirerat mig otroligt mycket och det bästa är att han är sig själv.
Fantastisk förebild och härlig, snäll och go kille.

Kram /J

http://tj.bloggplatsen.se

Nathalie

25 maj 2011 21:14

vad kul att du gillar honom! Det gör jag med :)
tack du är med i tävlingen

 
Ella

Ella

27 maj 2011 17:43

Jag heter Ella (som sagt) och jag fyller snart 12 :D

Måste man verkligen säga hur mycket han betyder för en? Det kommer ta ett år att skriva ner, men jag ska göra det kort.
Han betyder mera än mest för mig. Det är hans musik som alltid hjälpt mig på traven, hans musik som fått mig att gå upp ett trappsteg. Det är liksom han som gjort det möjligt för mig att fortsätta leva. Eftersom jag hade det jobbigt ett tag tänkte jag ta mitt liv, men jag tänkte på hur mycket jag skulle sakna Eric uppe i himlen, och att jag inte skulle få träffa honom på väldigt länge.
Han betyder så mycket för mig att jag inte kan beskriva det <3

http://www.ericsaadefans.bloggplatsen.se

Nathalie

28 maj 2011 14:02

du är med i tävlingen :)

 
Becka

Becka

29 maj 2011 10:22

Jag heter Becka och är 13 år :)

Om jag ska skriva ner allt som Eric betyder för mig så kommer de att ta år, för han betyder verkligen allt för mig. Jag är nog ett av hans största fan, jag har sett honom 2 gånger på Liseberg, & i Trollhättan. Jag gör vad som helst för att kunna se honom jättemånga gånger detta året. Han är den sötaste,underbaraste,snyggaste personen jag någonsinn har träffat. Hans sångröst får mig att njuta, jag mår verkligen bra av att höra honom, han får mig att le när jag mår dåligt. Jag älskar honom verkligen, och jag kan inte beskriva de. Jag kan sitta och bläddra igenom alla tidningar och klippa ut varenda liten bild på honom och sedan sätter upp den på väggen i mitt rum. Han är min största idol, föralltid. En av mina drömmar är att han ska känna igen mig efter varje gång jag träffat honom, & att typ få sitta i en studio med honom och bara snacka fråga saker osv. Han är seriöst mitt allt och jag kan ju inte beskriva de. Jag vet egentligen inte när jag föll för honom, men de var nog när han sjöng manboy i melodifestivalen jag blev helt galet kär i honom och de kan man nog säga att jag fortfarande är. Jag kan sitta och bara gråta över hur bra han är, över hur söt han är, över hur mycket jag älskar honom. & när jag såg honom i trollhättan, skrek jag, grät, darrade,skadade, va på väg att svimma, sedan skulle jag krama honom, jag släppte honom inte en vakt fick dra bort mig. Ja, som du märker så är jag inte något normalt fan av honom, jag är helt besatt av honom. Han betyder något så enormt mycket för mig så jag kan inte ens beskriva det & jag älskar honom mer än allt annat på denna jord.

kolla gärna in..
http://masqueerade.blogg.se/

[L]

http://www.masqueerade.blogg.se

Nathalie

30 maj 2011 16:50

Fint Becka. Han betyder mkt för mig med :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 1 maj 2013 11:09

Vill du lyssna på Erics nya låt lyssna här

Av Nathalie - 11 december 2012 18:21


Följ mig: @nattissaade Instagram: @nattissaade   Uppdaterar inte sidan så mycket längre, har inte den tiden längre. Men jag ska försöka!!Följ mig på twitter ist, där skriver jag hela tiden!!     Från i lördags, Eric håller i min teckning...

Av Nathalie - 11 december 2012 18:21


Följ mig: @nattissaade Instagram: @nattissaade   Uppdaterar inte sidan så mycket längre, har inte den tiden längre. Men jag ska försöka!!Följ mig på twitter ist, där skriver jag hela tiden!!     Från i lördags, Eric håller i min teckning...

Translate/Översätt

Presentation


Detta är en blogg om bara Eric Saade! Jag älskar honom jättemycket, han är bäst. Jag heter Nathalie, 15år och grymt galen i Eric Saade! Ni kan kontakta mig, kommentarer, frågor eller i gästboken. En blogg för alla Eric Saade fans!

Fråga mig

255 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Erics nya låtar?
 Superbra
 Annorlunda men bra
 BÄSTA JAG HAR HÖRT
 Sådär
 Godkänt
 Eric har gjort bättre låtar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards