A Eric Saade blog for all!

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Nathalie - 21 mars 2012 21:52

Here it is!!! We now give you the chance to meet Eric Backstage after his Pop Explosion Concerts!!! Now you can buy your Backstage-tickets!!

Här är nyheten!!! Vi ger er nu chansen att träffa Eric Backstage efter hans Pop Explosion-konserter!!! Nu kan ni köpa en backstage-biljett!!

//Team Saade

www.ericsaade.com
Now you get the chance to meet Eric Saade backstage after his concerts this spring through our exclusive backstage-passes. With the pass you will meet Eric behind the stage, take a picture, get his autograph and talk with him. The backstage passes
 
 
TROR SERIÖST ATT JAG DÖR!!! :D
 

Translate/Översätt

Presentation


Detta är en blogg om bara Eric Saade! Jag älskar honom jättemycket, han är bäst. Jag heter Nathalie, 15år och grymt galen i Eric Saade! Ni kan kontakta mig, kommentarer, frågor eller i gästboken. En blogg för alla Eric Saade fans!

Fråga mig

255 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Erics nya låtar?
 Superbra
 Annorlunda men bra
 BÄSTA JAG HAR HÖRT
 Sådär
 Godkänt
 Eric har gjort bättre låtar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards