A Eric Saade blog for all!

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Nathalie - 4 mars 2012 13:03

   I Sean Banans nya album finns det en låt som heter ''Va var det han Saade''


Av Nathalie - 4 mars 2012 12:59


I början av året möttes vi av nyheten att det var slut mellan Molly Sandén, 19, och Eric Saade, 21. Men vad var det egentligen som hände? I nya numret av VeckoRevyn ger Molly en exklusiv intervju om uppbrottet, singellivet och framtiden.

Det har hänt en hel del i Molly Sandéns liv den senaste tiden. Cirkusen kring Melodifestivalen, men kanske mest omvälvande: uppbrottet med pojkvännen och sambon Eric Saade.
– Att det tog slut med Eric skakade såklart om mig, vi hade varit tillsammans i nästan fem år. Den första veckan efter att vi tagit beslutet kunde jag inte ens gå upp ur sängen. Jag hade ingen ork och såg ingen mening med att ens gå utanför dörren.

Hur hanterade du det?

– Jag klarade inte av att vara ensam, så mina systrar och närmaste kompisar turades om att sova hos mig och se till att jag fick i mig mat. Trots det har jag rasat nästan tio kilo i vikt. Det har redan kommit frågor i bloggen om varför jag gått ner i vikt. Jag vill inte att nån ska tro att det är ett aktivt val, för det är det inte.
Hur känns det idag?
– Eric stod mig nära och tog upp mycket av min tid och mina tankar, nu är det inte så längre. Jag försöker att inte tänka på om jag saknar honom eller inte. Visst saknar jag det vi hade tillsammans, men vi kan inte gå tillbaka till det vi hade. Jag har gått vidare nu och det har han också gjort.

Önskar du att det hade varit annorlunda, att ni fortfarande hade varit tillsammans?

– Nu såhär i efterhand är jag ändå rätt glad att det blev som
det blev, jag mår jättebra och jag känner att jag har hittat en trygghet i situationen. Självklart har det varit tufft, men helt ärligt så känner jag mig tio gånger starkare nu än innan.

Translate/Översätt

Presentation


Detta är en blogg om bara Eric Saade! Jag älskar honom jättemycket, han är bäst. Jag heter Nathalie, 15år och grymt galen i Eric Saade! Ni kan kontakta mig, kommentarer, frågor eller i gästboken. En blogg för alla Eric Saade fans!

Fråga mig

255 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Erics nya låtar?
 Superbra
 Annorlunda men bra
 BÄSTA JAG HAR HÖRT
 Sådär
 Godkänt
 Eric har gjort bättre låtar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards