A Eric Saade blog for all!

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Nathalie - 9 februari 2012 18:25

 

Av Nathalie - 9 februari 2012 18:23

 

ALLT FÖR EN RUBRIK...
Det står lite tråkigheter och lite felaktigheter i Dagens tidning i Jönköping.
Jönköpings Posten för att vara helt korrekt.
Jag hade tydligen bjudit in en skolklass, när jag var i arenan för att göra intervjuer och promotion, och sen bara sket jag i dom. Nej.... så var det inte.
Hela den storyn handlade ännu en gång om att en journalist ville ha en rubrik.
... Lokala Tv4 hade av någon anledning lovat bort mig till en skolklass för att lära ut dans. När vi fick reda på det, så blåste vi självklart av det. Jag var ju inte där för att lära ut dans, utan för en hel dags promotion för min turné i arenan. Men på eget initiativ såg Läraren och denne journalisten till att klassen åkte dit jag var ändå. Dom valde alltså att lura kidsen.

Om jag skulle tacka ja till alla klasser, fans, människor som vill träffa mig när jag befinner mig i en ny stad, så skulle jag nog aldrig kunna göra mitt jobb. Igår hade vi en förfrågan från ca 200 personer som ville träffa mig. Och jag gör inte skillnad på människor. Därför träffar jag antingen ALLA eller ingen. Därför anordnar jag signeringsturnéer. Där sitter jag tills varenda en har fått träffa mig. Det brukar ta mellan 3-5 timmar per stopp. Jag är nog en av dom artister i Sverige som tar mig mest tid för mina fans och träffar som sagt ALLA när jag väl ska träffa fans. Många andra artister skulle förmodligen avbryta en signering efter 1-2 timmar. Det skulle aldrig falla mig in. Jag gjorde 2 st signerings turnéer förra året för att träffa alla fans.

Att dessa kidsen blev lurade igår, beror endast på deras lärare, och journalisten Torbjörn Berlstedt på Jönköpings Posten.
Jag kommer självklart aldrig nånsin igen ge en intervju till Torbjörn.

Hoppas vi ses snart! Snart är det dags för "POP EXLPOSION"! :)
Kärlek / Eric

Translate/Översätt

Presentation


Detta är en blogg om bara Eric Saade! Jag älskar honom jättemycket, han är bäst. Jag heter Nathalie, 15år och grymt galen i Eric Saade! Ni kan kontakta mig, kommentarer, frågor eller i gästboken. En blogg för alla Eric Saade fans!

Fråga mig

255 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Erics nya låtar?
 Superbra
 Annorlunda men bra
 BÄSTA JAG HAR HÖRT
 Sådär
 Godkänt
 Eric har gjort bättre låtar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards