A Eric Saade blog for all!

Alla inlägg under november 2011

Av Nathalie - 25 november 2011 19:09

 

Så sööööt! Jag döööör!   


On "Sveriges Radio" trying to NOT fall asleep! Damn I'm tired!

Av Nathalie - 24 november 2011 19:55

VEM ÄR ERIC SAADES STÖRSTA FAN?

Du och en kompis har chansen att följa med ett kamerateam i Saades
fotspår 2-4 december. Dokumentärserien kommer att visas på TV3 Play i
mellandagarna.
Skicka en kortfattad beskrivning av dig själv och din kompis och
berätta varför ni är Eric Saades största fans. Glöm inte att skriva
ditt telefonnummer. Maila till saade@hardhatmedia.se senast 27 nov.

 
 
 
Av Nathalie - 24 november 2011 16:41

Hej alla underbara människor där ute!

Förlåt att jag inte har uppdaterat så bra...

Men jag har haft mycket med skolan, haft massa prov.

Men nu är det över typ ;)
Så kommer göra så mycket jag kan :)

Av Nathalie - 23 november 2011 21:42


1 VECKA KVAR!!!


1 VECKA KVAR!!!


1 VECKA KVAR!!!


1 VECKA KVAR!!!


1 VECKA KVAR!!!




Av Nathalie - 23 november 2011 21:41

Eric Saade vs. Maroon 5 – Sound Off

Eric Saade Adam Levine

Sean Gallup / Kevork Djaznsezian, Getty Images

Eric Saade has once again prevailed in our ‘Sound Off’ series, pretty much squashing Outasight and his tune ‘Tonight Is the Night’ to a pulp. Saade garnered more than 96% of the fan votes (we think that might be a new record!), and now his Dev-featured track ‘Hotter Than Fire’ will take on a new opponent.

It could be a tough one to beat, but we are pitting the Swedish singer-songwriter against one of the biggest songs of the year — Maroon 5 and Christina Aguilera‘s ‘Moves Like Jagger.’ While Saade brings a classic dance-pop sound to his energetic song, Maroon 5 and Xtina implement pounding drums and lighthearted whistles in order to get their fans grooving along to the sexy song.

Which song do you like better? Vote for either ‘Hotter Than Fire’ or ‘Moves Like Jagger’ below!

Listen to Eric Saade, ‘Hotter Than Fire’ Feat. Dev

Listen to Maroon 5, ‘Moves Like Jagger’ Feat. Christina Aguilera


Thank you for voting!
 
 
 
 

Av Nathalie - 21 november 2011 17:38

Without You I’m Nothing skrev Eric till hans fans! :)

 

Translate/Översätt

Presentation


Detta är en blogg om bara Eric Saade! Jag älskar honom jättemycket, han är bäst. Jag heter Nathalie, 15år och grymt galen i Eric Saade! Ni kan kontakta mig, kommentarer, frågor eller i gästboken. En blogg för alla Eric Saade fans!

Fråga mig

255 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Erics nya låtar?
 Superbra
 Annorlunda men bra
 BÄSTA JAG HAR HÖRT
 Sådär
 Godkänt
 Eric har gjort bättre låtar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards