A Eric Saade blog for all!

Alla inlägg under oktober 2011

Av Nathalie - 24 oktober 2011 15:35

Tjena bloggen!! :)
Jag har varit på Åland och spelat cup i Mariehamn. Och det var superkul, vi bodde i ett ganska bra hotell!
Och vilka vann hela cupen? Jo det gjorde mitt lag! :D

Lotorp/Torstorp världens grymmaste fotbollslag! <3

Av Nathalie - 21 oktober 2011 09:05

Hej alla grynma bliggläsare! Hoppas ni mår bra. Jag kommer tyvärr inte vara inne på bliggen denna helg ska till Åland med fotbollslaget!! Sitter i bilen och påvög.mot Stockhilm. Kram älskat er!!! :)

Av Nathalie - 20 oktober 2011 20:38

On November 2nd Eric will release his brand new single "Hotter Than Fire" feat. the big American popstar DEV. This is the first single from his upcoming album "Saade Vol 2" that will be released November 30th. Find more information on his website. // Team Saade

www.ericsaade.com
With over 50,000 albums sold of "SAADE VOL 1" Eric Saade is year to date the bestselling male artist in Sweden. The singles "Popular" and "Hearts In The Air" are big hits and the album has been Top 10 on the album chart



LÄNGTAR!!! :D

Av Nathalie - 20 oktober 2011 20:03

FRANCE!!! Hearts In The Air has now been released to you!! Hurry up and go in to iTunes and buy the song today!!

//Team Saade

Av Nathalie - 18 oktober 2011 17:57

  En bild på Eric, tror en ny låt från hans skiva ska heta.
HOTTER THAN FIRE!!! <3

Av Nathalie - 18 oktober 2011 17:52

Tjejen på bilden är Roshanna som var med på idol! En vän till Eric & Molly!
Synd att Roshanna åkte ut...

Av Nathalie - 18 oktober 2011 17:49

Jag har fått in två personer som vill vara med och ge en hälsning till Eric! Kom igen jag vill ha in flera!! :D
Hur coolt är det inte att skicka en hälsning till Eric från hans fans! :D

Av Nathalie - 17 oktober 2011 15:46

Mejla mig en häsning och en bild (om du vill)
Det ända du behöver göra är att kommentera och sedan för du en mailadress som du kan mejla till och så :)
Det ska bli en super födelsedag för Eric!

Translate/Översätt

Presentation


Detta är en blogg om bara Eric Saade! Jag älskar honom jättemycket, han är bäst. Jag heter Nathalie, 15år och grymt galen i Eric Saade! Ni kan kontakta mig, kommentarer, frågor eller i gästboken. En blogg för alla Eric Saade fans!

Fråga mig

255 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Erics nya låtar?
 Superbra
 Annorlunda men bra
 BÄSTA JAG HAR HÖRT
 Sådär
 Godkänt
 Eric har gjort bättre låtar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards