A Eric Saade blog for all!

Alla inlägg under september 2011

Av Nathalie - 24 september 2011 10:19

NORWAY!!! HERE I COME;)! Going to Oslo tomorrow to rehearse! I'm gonna make a Tv performance on Sunday!
See you there!
The tracks are now released in norway! Get it on itunes!
Put your hearts in the air!
Love / E!

 

Av Nathalie - 23 september 2011 22:40

Vårat internet funkar inte, så jag kommer inte vara inne denna helg tvyärr. Hej då ;)

:D

Av Nathalie - 20 september 2011 19:28

Vem längtar tills Vol.2 kommer ut? :D

Av Nathalie - 18 september 2011 11:12

 

Eric Saade och Molly Sandén är i Spanien!

Av Nathalie - 17 september 2011 14:32

Nu ska Eric Saade slå i England

Eric Saade fortsätter att erövra Sverige med "Made of pop"-turnén. Hysteri på Gröna Lund i går - 25 000 i publiken i Malmö i förrgår. Och nästa steg - England.
- Jag är jävligt lycklig, säger Eric Saade.

Gröna Lund fylldes till bredden av 8 000 skrikande Eric Saade-fans i går. Första stoppet i Stockholm under "Made of pop"-turnén som gjort succé genom landet i sommar blev hysteriskt. Efteråt är det en genomblöt Eric Saade, 20, som möter upp backstage.
- Min sommar har bara flutit på. Jag har varit så lycklig på scenen och bara velat stå kvar. Det är alltid magiskt, säger han.
Men han har inte lyckats, än.
- Jag vill inte sitta och tänka att "fan vad bra det går". Det spelar ingen roll, jag har bara kommit en liten bit på vägen. Jag blir nästan förbannad när folk säger att jag lyckats. Kom tillbaka och säg det om några år, men inte nu, säger han.

"Saade vol. 1" sålde platina

Albumet "Saade vol. 1" har sålt platina i Sverige. "Saade vol. 2" släpps i november - och den ska ta Eurovisiontrean utomlands.
- Det är nästa steg, jag har inte hunnit förrän nu. Jag blev signad i England i går och "Hearts in the air" blir första singel där. Vi studsade när vi fick reda på det, säger Eric Saade.
Totalt har man signat runt 20 länder och kommer fokusera på England, Norge, Frankrike och Polen till en början.
- Det kommer ta lika lång tid att bygga upp det utomlands - men jag är beredd på det, säger Eric Saade.
- Det är klart att man blir fysiskt och psykiskt trött - men aldrig på musiken. Jag älskar mitt jobb. Jag är jävligt lycklig.

http://www.expressen.se/noje/1.2540515/nu-ska-eric-saade-sla-i-england


Av Nathalie - 16 september 2011 17:48

New single with J-Son - Stop Me !! Check it out!!!

itunes.apple.com
Preview songs from Stop Me - Single by J-Son on the iTunes Store. Preview, buy, and download Stop Me - Single for 9.00Kr Songs start at just 9.00Kr
 
 
Av Nathalie - 15 september 2011 21:13

Melinda ♥ Saade (4EverSaadesBBY) Helsingborg ,Skåne

Translate/Översätt

Presentation


Detta är en blogg om bara Eric Saade! Jag älskar honom jättemycket, han är bäst. Jag heter Nathalie, 15år och grymt galen i Eric Saade! Ni kan kontakta mig, kommentarer, frågor eller i gästboken. En blogg för alla Eric Saade fans!

Fråga mig

255 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Erics nya låtar?
 Superbra
 Annorlunda men bra
 BÄSTA JAG HAR HÖRT
 Sådär
 Godkänt
 Eric har gjort bättre låtar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards