A Eric Saade blog for all!

Alla inlägg under augusti 2011

Av Nathalie - 17 augusti 2011 10:38

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/rockbjornen2011/article12709037.ab


RÖSTA PÅ ERIC SAADE!!! Till:


Årets manliga artist.

Årets svenska låt.

Årets konsert ( Made of pop)


KOM IGEN RÖSTA RÖSTA!!!

  Så fin!!!

Av Nathalie - 17 augusti 2011 10:37

Hej alla! Hoppas ni har det bra, jag kom hem från Göteborg igår kväll och är nu hemma.

Ska göra lite inlägg och så!   

Av Nathalie - 15 augusti 2011 12:28

Hej alla som läser min blogg, jag hoppas ni har haft en bra sommar njut av dem sista dagarna eller vecka, en del kanske ska börja snart hoppas ni får en bra skolstart! Jag är på väg till göteborg nu och kommer inte vara inne, men på onsdag är jag hemma igen. :)

Av Nathalie - 12 augusti 2011 17:34

Opel Sverige has a competition where you can win tickets to some of Erics Made of Pop-concerts, visit their page to compete!

Opel Sverige tävlar ut biljetter till några av Erics Made of Pop-konserter, besök deras sida för att tävla!

//Team Saade

Opels rötter sträcker sig mer än ett sekel tillbaka. Mer än 110 år av självsäkert blickande in i framtiden; av att lägga all vår energi på att göra körupplevelsen bättre. Mer än 110 år av passionerad ingenjörskonst som kan sammanfattas med de tre orden i vår nya vägledande princip: ”Wir leben Autos”.
sida: ‎8 612 personer gillar detta.



Nu är jag hemma från Gultebo och jag kommer vara inne mycket igen!!!   



Av Nathalie - 6 augusti 2011 10:22

Tjena alla! Jag kommer vara borta tills på torsdag, jag ska på ett läger! Gultebo, så jag kommer inte göra några inlägg tyvärr. Och på söndag (nästa söndag alltså) då ska jag till Göteborg med familjen så då är jag bort typ tre dagar eller så! Ha det bra nu de sista veckorna innan skolan :p


Kram Nattis

Av Nathalie - 5 augusti 2011 11:18

Hey everybody in Europe! You know that everythink i write can you translate in to that language you want! You can ask me what ever you want. I will that everyone who like Eric Saade, shall look at my blog!   



Hugs from Nathalie.

Av Nathalie - 4 augusti 2011 18:19

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/rockbjornen2011/article12709037.ab


  Finaste kille!!! åhh så underbar du ääääär!!!!!!! :D :D :D i'm in looooove! <3

Av Nathalie - 4 augusti 2011 18:14

Did you know that you can compete and win Erics car for a whole week? And that he will deliver it to you? You compete at Opel Sverige, at there Eric Saade site!

Visste ni att ni kan tävla och vinna Erics bil i en hel vecka? Och att han överlämnar den till er? Ni kan tävla på Opel Sverige's facebooksida (taggad i engelsk text), på deras Eric Saade-sida!

//Team Saade

Translate/Översätt

Presentation


Detta är en blogg om bara Eric Saade! Jag älskar honom jättemycket, han är bäst. Jag heter Nathalie, 15år och grymt galen i Eric Saade! Ni kan kontakta mig, kommentarer, frågor eller i gästboken. En blogg för alla Eric Saade fans!

Fråga mig

255 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Erics nya låtar?
 Superbra
 Annorlunda men bra
 BÄSTA JAG HAR HÖRT
 Sådär
 Godkänt
 Eric har gjort bättre låtar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards