A Eric Saade blog for all!

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Nathalie - 16 maj 2011 21:19

 

ESC borde ha slutat efter halva omröstningen i år!!!"

 

Visst kan man få drömma. och skoja. och kåsera lite. Men faktum är att det var skoj att det var just Sverige som ledde i halvtid och att Eric Saade därmed fick mer värdefull mediatid med en halvtidssegerintervju, vilket är positivt om man vill marknadsföra sig själv, sitt land, sin musik ...

... i och för sig använde Eric Saade den mesta intervjutiden till att klaga på att han var kissnödig, men all publicitet är ju bra publicitet! (?!)

OCH en sak till som hade varit kul om allt slutat i halvtid:

Sverige hade vunnit - UTAN en enda TOLVA!!!

Till sist fick ju Sverige 2 tolvor och vinnaren några fler tolvor men medge ändå att det är

KUL att tänka på att det rent teoretiskt går att vinna utan att få några topp-poäng ...

För att bli BÄST (och MEST populär!) krävs helt enkelt att tillräckligt många tycker att man är NÄST bäst!!!


;D


Känner mig f.ö väldigt välvilligt inställd till Estland. ;D Och Israel. Vilken udda kombination att få 12:or av!!! Ingen kan i a f beskylla Sverige för att håva in oförskyllt höga poäng av grannar ...

Translate/Översätt

Presentation


Detta är en blogg om bara Eric Saade! Jag älskar honom jättemycket, han är bäst. Jag heter Nathalie, 15år och grymt galen i Eric Saade! Ni kan kontakta mig, kommentarer, frågor eller i gästboken. En blogg för alla Eric Saade fans!

Fråga mig

255 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Erics nya låtar?
 Superbra
 Annorlunda men bra
 BÄSTA JAG HAR HÖRT
 Sådär
 Godkänt
 Eric har gjort bättre låtar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards