A Eric Saade blog for all!

Direktlänk till inlägg 28 april 2011

gillar =)

Av Nathalie - 28 april 2011 19:58

Danny delar ut Sveriges poäng i Eurovision Song Contest

Publicerad 28 april 2011 - 13:40

"Och 12 poäng från Sverige går till ..." Varje år är det en känd profil som delar ut Sveriges poäng under finalen av Eurovision Song Contest. Nu är det klart att det blir Danny Saucedo som får uppdraget i år. "Skitkul", tycker Danny själv. Och han lovar att tittarna inte sitter säkert när han dyker upp i rutan.

Danny Saucedo är glad över uppdraget att få synas i rutan under direktsändningen från Düsseldorf den 14 maj. Det var Sveriges head of delegation Thomas Hall som gav honom frågan, och han var inte sen att tacka ja.

- Jag tycker att det låter skitkul. Man får vara där men ändå på säkert avstånd, säger Danny.

Men tittarna kommer inte att sitta säkert när han dyker upp i rutan. Danny lovar att något som bryter ordningen är att vänta.

- Jag kommer säkert att dra till med något skämt. Man måste jävlas lite när man är i rutan, säger han.

"Inte som GW Persson"

Samtidigt tycker Danny att det är viktigt att vara tydlig som poängpresentatör. Men han är inte nervös inför uppgiften.

- Jag ska inte sluddra som GW Persson. Men det är ett väldigt lätt jobb, det känns som om det är svårt att sjabbla bort, säger han.

Vad är det värsta som kan hända?

- Att man ger fel poäng och måste rätta sig själv. Det vore ingen höjdare om fel artist fick fira tolvan!

Nöjd tvåa

För egen del är Danny inte en bitter tvåa. Han ser snarare andraplatsen i Melodifestivalen som en jackpot. Efter att avslutat en turné med EMD och spenderat en semestervecka i New York börjar han nu förbereda sin soloturné.

- På Melodifestivalens finaldag ville jag vinna och hade ställt in mig på det, men nu är det soft att slippa sticka ut hakan i Europa. Jag önskar att det ska gå bra för Eric i stället, säger han

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 1 maj 2013 11:09

Vill du lyssna på Erics nya låt lyssna här

Av Nathalie - 11 december 2012 18:21


Följ mig: @nattissaade Instagram: @nattissaade   Uppdaterar inte sidan så mycket längre, har inte den tiden längre. Men jag ska försöka!!Följ mig på twitter ist, där skriver jag hela tiden!!     Från i lördags, Eric håller i min teckning...

Av Nathalie - 11 december 2012 18:21


Följ mig: @nattissaade Instagram: @nattissaade   Uppdaterar inte sidan så mycket längre, har inte den tiden längre. Men jag ska försöka!!Följ mig på twitter ist, där skriver jag hela tiden!!     Från i lördags, Eric håller i min teckning...

Translate/Översätt

Presentation


Detta är en blogg om bara Eric Saade! Jag älskar honom jättemycket, han är bäst. Jag heter Nathalie, 15år och grymt galen i Eric Saade! Ni kan kontakta mig, kommentarer, frågor eller i gästboken. En blogg för alla Eric Saade fans!

Fråga mig

255 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Erics nya låtar?
 Superbra
 Annorlunda men bra
 BÄSTA JAG HAR HÖRT
 Sådär
 Godkänt
 Eric har gjort bättre låtar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards