A Eric Saade blog for all!

Direktlänk till inlägg 28 april 2011

Eric Saade =)

Av Nathalie - 28 april 2011 17:14

Eric Saade köpte blommor för 2000 kronor

Eric Saade köpte en födelsedagsbukett - för 2000 kronor.
Till en rysk dam som han inte känner.
- Jag blev själv chockad, säger han till RIX MorronZoo


Medverkade i "Jacobs stege"

Bland annat fick Eric Saade följa med Kirkorov till Alla Pugatjovas födelsedagsfest.
Men allt blev inte riktigt som Eric Saade hade tänkt sig. Som present till Pugatjovas tvingades han nämligen ge en blombukett - för 2000 kronor.
- Jag blev själv chockad, för det var inte jag som köpte dem. Det var Filipp Kirkorovs assistent som köpte dem, säger Saade i RIX MorronZoo och fortsätter:
- Jag sa till henne att jag ville ha blommor och så kom hon tillbaka och sa: 2000.
Alla Pugatjova är bland annat känd från Eurovision Song Contest och har släppt skivor sedan 1976. Hon medverkade även ofta i det svenska tv-programmet "Jacobs stege" på 80-talet.
Eric Saade tävlar i Eurovision Song Contests andra semifinal den 12 maj

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 1 maj 2013 11:09

Vill du lyssna på Erics nya låt lyssna här

Av Nathalie - 11 december 2012 18:21


Följ mig: @nattissaade Instagram: @nattissaade   Uppdaterar inte sidan så mycket längre, har inte den tiden längre. Men jag ska försöka!!Följ mig på twitter ist, där skriver jag hela tiden!!     Från i lördags, Eric håller i min teckning...

Av Nathalie - 11 december 2012 18:21


Följ mig: @nattissaade Instagram: @nattissaade   Uppdaterar inte sidan så mycket längre, har inte den tiden längre. Men jag ska försöka!!Följ mig på twitter ist, där skriver jag hela tiden!!     Från i lördags, Eric håller i min teckning...

Translate/Översätt

Presentation


Detta är en blogg om bara Eric Saade! Jag älskar honom jättemycket, han är bäst. Jag heter Nathalie, 15år och grymt galen i Eric Saade! Ni kan kontakta mig, kommentarer, frågor eller i gästboken. En blogg för alla Eric Saade fans!

Fråga mig

255 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Erics nya låtar?
 Superbra
 Annorlunda men bra
 BÄSTA JAG HAR HÖRT
 Sådär
 Godkänt
 Eric har gjort bättre låtar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards