A Eric Saade blog for all!

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Nathalie - 6 april 2011 21:49

Nu står det klart Saade får ta med glasburen till Tyskland!!!

Eric Saade får ta med sig glasburen till Tyskland och Düsseldorf det är klart nu. Läs mer här

Det har varit en stor fråga om Eric Saade får ta med sig glasburen till Düsseldorf eller inte. Om man måste komma på något annat till numret eller om man kan ha det vinnande konceptet kvar?  Frågan var att man måste få bort allt glassplitter till nästa artist så ingen får riskerar glassplitter i fötterna efter som någon efter Eric Saade kanske skall uppträdda barfota . Eller att det inte kommer glassplitter i plubliken. Men nu står det klart att Eric Saade får ta med sig glasburen. Så lycka till Eric Saade och Popular som tävlar i den andra semifinalen den 12 maj två månder efter Melodifestival finalen som start numner 8 i semin och förhoppnings viss Finalen den 14 maj.

Translate/Översätt

Presentation


Detta är en blogg om bara Eric Saade! Jag älskar honom jättemycket, han är bäst. Jag heter Nathalie, 15år och grymt galen i Eric Saade! Ni kan kontakta mig, kommentarer, frågor eller i gästboken. En blogg för alla Eric Saade fans!

Fråga mig

255 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Erics nya låtar?
 Superbra
 Annorlunda men bra
 BÄSTA JAG HAR HÖRT
 Sådär
 Godkänt
 Eric har gjort bättre låtar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards