A Eric Saade blog for all!

Alla inlägg under mars 2011

Av Nathalie - 3 mars 2011 16:15

 Ni röstade in Eric på Rix Topp 6! Eric kom in som 5 på listan! Ni är fantastiska! Nu ser vi till att rösta varje dag! Popular ska självklart få toppa listan tycker vi! Med er hjälp är inget omöjigt! Rösta redan nu, inför imorgon!!!
Nu har vi även intagit plats nummer 1 på Itunes igen! Grymt jobbat!
/Team Saade.   

 


Av Nathalie - 2 mars 2011 21:13

Till slut kom Eric på 5:e plats på rix topp 6. Det är bra! Nu ska han på fösta plats!

Imorgon blir det att ringa in igen  


Love you Eric Saade <3<3<3

     

Av Nathalie - 2 mars 2011 21:08

Ringde in till RIX FM, rix topp 6   


Och efter jag hade ringt för tredje gången fick jag svar! haha det var skit kul xD

Christian Hedlund svarade :P


C: Hej ni har kommit till RIX FM.

N: Hej jag heter Nathalie.

C: Hej Nathalie, vart bor du då?

N: Finspång.

C: Okej, Vem hade du tänkt rösta på?

N: Eric Saade <3

C: Då ska jag fixa det, ha det bra nu Nathalie.

N: Tack, detsamma. Hej då.



Ha det var skit kul!   

Vi ska någ ringa till RIX FM imorgon i skolan som vi brukar ;)

Av Nathalie - 2 mars 2011 17:09

Hej alla fantastiska människor!
Tack till alla som köper Popular!!! Ni är fantastiska! Fortsätt med det så tar vi ettan igen! Nu kan ni även Rösta På rix topp 6 så att Popular kommer in på listan! varenda röst betyder jätte mycket!
Jag jobbar för fullt med låtarna till mitt album som kommer i Sommar! Att göra den grymm...aste plattan jag kan är mitt sätt att betala tillbaka till er, för all kärlek jag får!
Vi ses snart!
www.ericsaade.com/ Kram Eric.

 

Härligt etta på iTunes topplista! Och på rix topp 6 ska vi rösta fram Popular! =]

 

=]

Av Nathalie - 1 mars 2011 20:53

Vote!

POPULAR TILL FINAL!!! Hur många ggr tänker du rösta på Erics Låt "Popular" i Melodifestivalfinalen i Globen?

1 gång (15%)
2 gånger (7,9%)
3 - 5 gånger (11,4%)
5-10 gånger (5,2%)
10 - 15 gånger (8,3%)
Ännu Mer!! (52,2%)
 
Totalt har 1000 personer röstat.

Av Nathalie - 1 mars 2011 17:58


Stop, don't say that it's impossible'Cause I know it's possibleThough I know you never look my wayI can say; you will one dayI can say you will one dayI will be popular, I will be popularI'm gonna get there, popularMy body wants you girlMy body wants you girlI'll get you when I'm popularI put my hands up in the lightYou see me dancing for my lifeI will be popular, I will be popularI'm gonna get there, popularSpread the news I'm gonna take the fightFor the spotlight, day and nightI can take this to the number oneBe someone, before you're goneBe someone before you're goneI will be popular, I will be popularI'm gonna get there, popularMy body wants you girlMy body wants you girlI'll get you when I'm popularI put my hands up in the lightYou see me dancing for my lifeI will be popular, I will be popularI'm gonna get there, popularOh, pop, oh pop, oh popularOh, pop, oh pop, oh popularOh, pop, oh pop, oh popularOh, oh-oh-ohI will be popular, I will be popularI'm gonna get thereMy body wants you girlMy body wants you girlI'll get you when I'm popularI put my hands up in the lightYou see me dancing for my lifeI will be popular, I will be popularPopular
Av Nathalie - 1 mars 2011 17:08



Idag ringde vi in till RIX FM och fick svar, vi frågade om dem kunde spela Saades nya låt! Men dem sa att dem precis hade spelat den. As dåligt :l

Men men de va roligt!


älskar dig eric <3<3<3  

Translate/Översätt

Presentation


Detta är en blogg om bara Eric Saade! Jag älskar honom jättemycket, han är bäst. Jag heter Nathalie, 15år och grymt galen i Eric Saade! Ni kan kontakta mig, kommentarer, frågor eller i gästboken. En blogg för alla Eric Saade fans!

Fråga mig

255 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Erics nya låtar?
 Superbra
 Annorlunda men bra
 BÄSTA JAG HAR HÖRT
 Sådär
 Godkänt
 Eric har gjort bättre låtar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards