A Eric Saade blog for all!

Alla inlägg under mars 2011

Av Nathalie - 8 mars 2011 19:59

   Ny bild!

Vart det likt honom ?

   Detta är bilden jag försökte rita av. Men det var inte lätt!!!



Hoppas du ser den bilden Eric.

love you soo   

Av Nathalie - 8 mars 2011 18:57

Topplistan från 8/3:                                  

Eric Saade - Popular

Lady Gaga - Born This Way

Danny - In The Club

Bruno Mars - Grenade

Robyn - Indestructable

Pink - F**kin' Perfect


Bubblare:

Nicke Borg - Leaving Home

Love Generation - Dance Alone


 Ohja nu är jag happy!!!     finaste kille <3

Av Nathalie - 7 mars 2011 16:57

Jag kan inte fatta hur bra låten är. Nu kan jag den utantill men asså den är så sjuuuuukt bra! Haha jag är nog inte den ända som tycker det. Hoppas du vinner mfv nu. All min kärlek till dig underbaraste.

   Uhhhhh soo sweeeeeeeeeeeeeet <3

Av Nathalie - 6 mars 2011 11:14

Idag är det fotbollsträning, sen blir det fika med laget   

Av Nathalie - 5 mars 2011 17:32

 

Hej mina vänner!
Idag har jag en skön ledig dag! Sånt behöver man ibland!
Ni är fantastiska! Jag är så glad att ni gillar min musik! Popular har toppat Itunes och ligger 2a på Rix topp 6. Tack vare er. Men släng gärna in en röst på rix idag, så kanske vi tar 1an! :) Det är inte slut än. Nu tar vi tillbaka ettan på itun...es tycker jag!
Nu börjar det närma sig final i globen! Shitt vad jag tänker köra! Är sååå laddad.
Albumet kommer i sommar/sen sommar. Är det någon som redan längtar till Andra singeln från kommande albumet? Jag gör... Vill bara ge er mer och mer hela tiden!
Kramar i massor! / Eric.

Älskar dig <3  

Av Nathalie - 4 mars 2011 22:46

Imorgon ska jag sälja JORD med Emma. haha för fotbollslaget!  

Och på kvällen ska jag på bio med Emelie   



Kommer inte logga in så mycket imorgon ;)

<3

Av Nathalie - 4 mars 2011 22:42

Eric Saade ligger på andra plats på rix topp 6 kl 6. As bra, heja Eric imorgon intar vi första plats   

   så söt! :) <3

Av Nathalie - 3 mars 2011 20:22

  

YES!!! Eric Saade - Popular, ligger på fjärde plats på rix topp 6! Grymt bra! Imorgon blir det brons, silver eller GULD!   

Eric Saade the best! <3


Translate/Översätt

Presentation


Detta är en blogg om bara Eric Saade! Jag älskar honom jättemycket, han är bäst. Jag heter Nathalie, 15år och grymt galen i Eric Saade! Ni kan kontakta mig, kommentarer, frågor eller i gästboken. En blogg för alla Eric Saade fans!

Fråga mig

255 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Erics nya låtar?
 Superbra
 Annorlunda men bra
 BÄSTA JAG HAR HÖRT
 Sådär
 Godkänt
 Eric har gjort bättre låtar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards