A Eric Saade blog for all!

Alla inlägg under mars 2011

Av Nathalie - 14 mars 2011 21:12

  

Vill du ha lite av Erics krossade glas? Nu kan du vinna en tavla med delar av glaset som sprängdes på scen. Tavlan är dessutom signerad av Eric. Skriv en kommentar i fältet och motivera varför du vill vinna, och dela sedan med dig av bilden, så är du med i tävlingen. //Team Saade.



Nathalie Bergström Jag borde vinna för att jag är hans största faaan! Och jag skulle bli otroligt glad om jag vann det är så coolt att kunna få det av sin största fan. Du är verkligen toppen! Jag har träffat dig en gång och det var otroligt häftigt! Jag kan inte beskriva hur det känns att se dig! Innan jag kom fram till dig var jag helt svettig om mina händer! :)
När du var med i mello första gången så kollade inte jag när du uppträdde, och när jag kom hem så sa min mamma att jag skulle gilla dig! Och så sant var det, det var då allt började, jag vart helt galen i dig kan jag säga. Jag drömde om dig varje natt jag lovar!
Och jag drömmer faktiskt om dig nu också. Jag har min signerade skiva vid mitt nattduksbord och kollar på den innan jag sover och ger den en stor puss ;) ♥ När då vann Mello i lördags var jag nervös hela dagen kan jag säga jag kollade bara om det fanns nya saker om dig. På kvällen sen röstade jag på dig men jag fick inte rösta mer än 10ggr sa mamma o pappa men jag gjorde det ändå :P♥
När du vann juyrns röster hoppade jag upp och skrek och skrek yes yes yeeeeeees! Och när det var du o Danny kvar var jag så jävla nervös och sen så vann du! Jag började stooooooooor gråta jag lovar haha. Min kompis sa att jag skulle ta det lungt men jag ville bara gråta mer och mer! Det var en sån häftig känsla om du inte skulle ha vunnit skulle jag också ha gråtit. hehe. :D ♥
Du kan inte fatta hur mycket jag gillar dig! Hela min klass tycker jag är knäpp för att jag ''älskar'' dig så mycket! Om jag skulle vinna det skulle vara heeeeeeeeeeeelt fantastiskt. Jag skulle komma ihåg det i hela mitt liv! Att vinna en sån här tävling skulle jag hellre vinna än att vinna pengar! Seriöst jag kan inte förklara min kärlek till dig du är för fiiiin!
Om jag vann skulle jag berätta det för alla och visa det för alla och det skulle alla tycka vara skit coolt! Och de är sååååååå sant! Du är så snäll och du är ingen divig äcklig artist som många är! Du är äkta. Och jag menar det. Jag verkligen älskar dig skit mycket. Du är så underbar. Tänk om jag vann asså jag kan inte beskriva det hur det kommer kännas det kommer bli en stor sak för mig jag kommer alltid minnas i mitt liv att jag fick denna vackra tavla av Eric! Och att jag FICK av min idol och inte att jag GAV!!! I sommar lovar jag att jag ska komma och kolla på dig, du är verkligen cool grabb. Snälla jag vill verkligen vinna!
Detta en så fantastiskt. Detta är min stora dröm kan jag säg dig.
I LOVE YOU ♥♥♥♥♥
Snällaaaaaaaaaaaaa snällaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Jag vill verkligen vinna det skulle vara så coolt!♥
Det skulle vara jätte häfigt verkligen så snälla det skulle betyda hur mycket som helst för mig... Älskar dig Eric ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
LOVE YOU !!! / Kram Nattis.
www.ericsaade.bloggplatsen

 

Kolla snälla Eric, love yooooou <3

Av Nathalie - 14 mars 2011 13:31

 Jag sätter poäng för varje låt i dem olika deltävlingarna.


Poäng:

1,2,4,6,8,10,12,14


Deltävling 1:

1. Try Again - 2

2. Me and my drums - 10

3. Something in your eyes- 6

4. On my own - 4

5. Oh My God - 12

6. Social Butterfly - 8

7. Desperados - 1

8. In The Club - 14


Deltävling 2:

1. 7 Days and 7 Nights - 2

2. My heart is refusing me - 10

3. Ge mig en spanjor - 4

4. Vakna i en dröm - 1

5. I'm in love - 12

6. Oh My God - 14

7. Elektrisk - 6

8. Like Sudicide - 8


Deltävling 3:

1. Lucky you - 10

2. Tid att andas - 1

3. Enemy - 8

4. The Playtones - 12

5. I thought it was forever - 2

6. No one else could - 6

7. Spring För Livet - 4

8. Popular - 14


Deltävling 4:

1. The Hunter - 2

2. Better or worse - 6

3. En blick och någonting händer - 1

4. Alive - 12

5. Run - 4

6. E Det Fel På Mej - 10

7. Leaving Home - 14

8. Dance Alone - 8


Dem med 1 poäng:

Dem 4 sämsta låtarna.


Dem med 2 poäng:

Låtarna var ingen höjdare hos mig.


Dem med 4 poäng:

Inga bra låtar.


Dem med 6 poäng:

Okej.


Dem med 8 poäng:

Ganska bra.


Dem med 10poäng:

Bra låtar!


Dem med 12poäng:

Älskar låtarna


Dem med 14poäng:

Dem bästa låtarna i alla deltävlingar.


Topp 5 låtar:

5. Le Kid

4. Sanna Nielsen

3. The Moniker 

2. Danny

1. ERIC SAADE



Så tycker jag om Melodifestivalen om jag fick bestämma.

Och topp 4 var ju presic som jag ville.   

Kram Nattis!!!

Av Nathalie - 14 mars 2011 07:56

SPÄCKAT SCHEMA FÖR ERIC SAADE
Imorgon, måndag, har Eric ett väldigt späckat schema. Här kommer du kunna se och höra honom. Och även chatta med honom.

07.50-08.00 Eric blir intervjuad i Godmorgon Sverige SVT1
Ca 08.20 Eric gästar Rix Morgonzoo (Rix FM)
Ca 08.45 Eric gästar Äntligen morgon med Adam & Gry (Mix Megapol)
10.00 Eric chattar på Aftonbladet.se. Passa på att ställa dina frågor toll honom.
13.00 Eric chattar på Skånska Dagbladet.
14.30 Gästar P4 Extra med Lotta Bromé.
   Kolla det är Eric Saade, så söööööööööööt :) <3

Av Nathalie - 13 mars 2011 16:50

                      

Grattis Eric, jag är så glad för din skull och jag önskade att jag kunde komma och krama dig. Jag blev sååååå himla glaaaaaaaaaad att du vann. Vissa gillar dig inte alls det är många som jag känner som inte gillar dig det kan jag f*n inte fatta! Liksom vet kan hata Saade du är ju så bäst! Hoppas allt går bra i Maj och jag längtar till sommaren med din Turné och såklart kommer jag kolla på dig när du är i närheten av Norrköping! Älskar diiiiiiiiiig   

Av Nathalie - 12 mars 2011 22:50

Måste sova snart ska upp tidigt imorgon, imorgon ska jag snacka lite mer om finalen.

Men ERIC SAADE VANN!!! Jag blev sååååååååååååå jävla glad!!!  


Imorgon blir det mycket snack!

/ kram Nathalie hej dååååååååå

<3

Av Nathalie - 12 mars 2011 18:17

Vem är din favorit ikväll?

Resultat:

1
31%
Eric Saade 31% (5489)
2
16%
Danny16% (2865)
3
14%
The Moniker 14% (2526)
4
8%
Swingfly 8% (1460)
5
6%
Sanna Nielsen 6% (1089)
6
6%
Nicke Borg6% (1069)
7
6%
Sara Varga 6% (1052)
8
5%
Linda Bengtzing5% (870)
9
3%
The Playtones 3% (591)
10
3%
Brolle 3% (494)
Totalt antal röster: 17505

Av Nathalie - 12 mars 2011 15:45

  

ERIC SAADE!!!   

Saade ligger etta efter vad 4 utav 11 jury medlemar tycker   

Translate/Översätt

Presentation


Detta är en blogg om bara Eric Saade! Jag älskar honom jättemycket, han är bäst. Jag heter Nathalie, 15år och grymt galen i Eric Saade! Ni kan kontakta mig, kommentarer, frågor eller i gästboken. En blogg för alla Eric Saade fans!

Fråga mig

255 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Erics nya låtar?
 Superbra
 Annorlunda men bra
 BÄSTA JAG HAR HÖRT
 Sådär
 Godkänt
 Eric har gjort bättre låtar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards