A Eric Saade blog for all!

Alla inlägg under februari 2011

Av Nathalie - 21 februari 2011 18:27

Några fina bilder på denna drömprins!!! <3  

Av Nathalie - 21 februari 2011 18:05

Hej Eric, hoppas du läser det här.

Du är en äkta kille som gillar det du gör och din musik beskriver dig helt och du ljuger aldrig i TV. Det finns så många kändisar som gör det. Jag kan inte fatta att det kan finnas en sån vacker människa på jorden som dig, du är verkligen jättevacker. Jag önskade att jag var Molly hon har verkligen tur. Innan du var med i melodifestivalen 2010 så visste jag inte så mycket om dig jag hade bara sätt dig på Disney Channel. Men den gången var med i Melodifestivalen 2010 så kunde jag inte titta jag var på någon fest eller så. Men min familj kollade på det och mamma sa att jag skulle älska din låt, och det hade hon rätt i. Efter att du kom på tredje plats så kunde jag inte sluta tänka på dig! Och sen i April (tror jag) så kollade vi på dig i Norrköping och jag  fick din autograf! Det var så coolt det var en dröm som gick i uppfynnelse. Och när vi stod i kö och sen såg jag dig med mina egna ögon det var så coot!
När jag kom fram till dig så sa vi ju hej till varandra först och sen sa du:
- Vad står ditt halsband (N) för? Sa han.
- Nathalie(Mitt namn) sa jag.
- Nanboy, sa du till mig och jag blev jätte glad.
Sen var jag tvungen och gå.
Efter det så tänkte jag på dig hela tiden och sen när din nya skiva kom ut så lyssnade jag på dig exakt hela tiden!  Eric du vet att alla tjejer är helt galna i dig, men många är bara galen i dig för ditt utseende och tänker inte på din musik och röst. Såklart är det bra om man är artist att man har ett bra utseende men det är ju inte allt. Men jag tycker ändå du ar världens sötaste, snyggaste, gulligaste, vackraste, underbaraste och massa mer! Du är verkligen en bra artist. Du är en bra kille!
Jag önskade att jag var Molly! Varenda video du lägger på kollar jag på. Och när du är med på radio lyssnar jag alltid när jag har tid. Det är så roligt att du är med i Melodifestivalen igen det var verkligen kul! Jag älskade din låt och jag hoppas verkligen att du vinner hela melodifestivalen. Jag kommer rösta på dig tusen gånger! Såklart får du över tusen inlägg på din hemsida och facebook. Såklart vill ju alla få svar av dig, men jag vet att du inte kan svara på alla. Men jag hoppas att du kan svara på mig någon gång. Du är bara för bra för att vara sant! När du ler som ler jag, när du pratar blir jag varm i kroppen och när du sjunger så värms hela mitt hjärta!!! Du är verkligen bäst Eric. Jag skulle kunna skriva mycket mer till dig. Man kan inte beskriva din röst, musik, smile och ditt utseende för du är för vacker och för bra för att skriva det med några ord man måste skriva många rader för att beskriva den vackra person som du är!!! Älskar dig såååå mycket Eric. <3

Kolla mitt nya videoklipp på youtube  ’’En film till sötaste Eric Saade’’ den är till dig!

Älskar dig Eric <3<3

Av Nathalie - 21 februari 2011 15:58

POPULAR TILL FINAL!!! Hur många ggr tänker du rösta på Erics Låt "Popular" i Melodifestivalfinalen i Globen?

1 gång (15,7%)
2 gånger (7,2%)
3 - 5 gånger (19,3%)
5-10 gånger (0%)
10 - 15 gånger (8,4%)
Ännu Mer!! (49,4%)
 
Totalt har 83 personer röstat

Kom igen nu ska vi rösta mycket på Eric 12:e Mars! =]

Av Nathalie - 21 februari 2011 13:26

Jag hade chansen att chatta med min idol men jag fick inget svar... :'(

   Älskar dig Eric! Hoppas du kan svara mig...

Av Nathalie - 21 februari 2011 12:42

     Är han inte för söt!   Love you <3  

Eric är en underbar kille jag önska att jag skulle kunna träffa honom i sommar!!! Och det måste jag. Men jag kommer säkert bli så nervös när jag pratar med dig. Men jag ska försöka snacka med dig som en vanlig människa!!  

Som jag alltid säger.


Älskar dig Eric <3<3

Av Nathalie - 21 februari 2011 10:02

Sitter här och lyssnar på Eric Saade! Det kanske inte är något nytt   

Snart är jag klart med en video jag ska lägga upp på youtube massa fina bilder på Eric och med låten Break Of Dawn! Kommer säkert lägga upp mer filmer på denna underbara kille! :D

Kram Nattis <3

Av Nathalie - 20 februari 2011 11:47

www.ericsaade.com

                          // Kram Nattis (:

Translate/Översätt

Presentation


Detta är en blogg om bara Eric Saade! Jag älskar honom jättemycket, han är bäst. Jag heter Nathalie, 15år och grymt galen i Eric Saade! Ni kan kontakta mig, kommentarer, frågor eller i gästboken. En blogg för alla Eric Saade fans!

Fråga mig

255 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Erics nya låtar?
 Superbra
 Annorlunda men bra
 BÄSTA JAG HAR HÖRT
 Sådär
 Godkänt
 Eric har gjort bättre låtar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards